Tuesday, November 30, 2010

Sebuah Cerita

Dah lama sangat aku x update blog ni. Malas satu hal. Sibuk satu hal... Hurmmm... Banyak benda berlaku spanjang aku menyenyapkan diri [menyenyapkan..] Ari ni aku nk tulis gak. Aku nk kuarkan smua benda yg ada dlm palotak aku. Ahahahahahhaa...

8hb ni dah daftar kolej n hari amik result pun jatuh pada hari yg sama. Haihhh... Aku risau btul tang subjek pengajian malaysia. Org ckp kalo subjek tu down, maka secara automatiknya subjek laen pun akan turut down. Dan secara sohehnya, ade la yg kene repeat subjek. Waaarghhhh... Xsanggup aku... Hurmmmm... Tu la aku xtau kepana aku xleh masuk kepala time belajar subjek tu. Mayb sbab aku xsuka subjek Sejarah time skolah dulu. Ye la SPM aku sejarah dpt gred C. GRED C YOKKK!!! Time kelas sejarah mula la aku menguap tah brapa kali, even depan cikgu. Otak aku pun lemau dengar perkataan "TAKE NOTE" oleh cikgu. Ahahaha... Nasib la kalo pas nih kene repeat subjek Pengajian Malaysia. Satu lagi tentangan lepas subjek Matematik time skolah dulu. Tp Insyaallah aku yakin aku bleh lepasi smua nih. Lpas byk kesenangan dan kemewahan yg aku dpt beberapa hari ni. Jangan nk gedik jadi anak manja. Ko anak lelaki yg satu2nya dpt sambung blaja ke peringkat tinggi. Xkan la ko nk sia2kan. Malu sket beb..

Tang masuk pasal cintan2 ni... Ntah la... Hubungan ktorang cam ombak, roda, pengayuh beskal dan ape2 yg sewaktu dengannya yang situasinya kejap di atas kejap di bawah. Aku pun xtau kenapa. Okeh, aku find out, salah satunya puncia ialah pe'el dia. Ade certain benda yg cukup aku xske. Rsenya xpatut la aku tulis cni. Aku senyap utk beberapa hari [mayb seminggu] namun aku rse sunyi, ye la. Biasanya dia msg aku. Tp dlm sepanjang tempoh tu nset aku senyap je. So, aku try perbaiki balik... Hubungan ok. Berjalan lancar... Kami ada gak webcam byk kali smpai broadband aku sampai had. Ahahaha... Then, jadi satu benda yg wat aku tawar hati. SANGAT2 TAWAR HATI. Aku pantang kalo org xpnah nk puas hati ngan ape yg aku dah lakukan. Aku bukannya manusia yang sempurna okeh. Yang mampu wat apa saja. Aku pun jadi rimas ngan smua ni. Sesapa saja kalo rasa x ngam dgn cara aku, that's ok. CHOOSE YOUR OWN WAY, YOUR VERY OWN WAY. Aku sedang cuba utk baiki diri sendiri, menjaga hati diri sendiri. Inikan pulak nk menjaga hati org ngan lebih baek. Aku bukannye Arjuna, Romeo dan yg sewaktu dengannya. Please la... Pasal hubungan kitorang ni, nasib la kalo break, aku redha n aku terima seadanya. Aku sanggup rasa sunyi dlm idup utk seketika waktu. Coz aku bukannya jenis lpas break terus senyap sedih2. Member2 sekeliling ada. Sayang dia? Yes aku mmg sayang dia tapi kalo memasing rasa xbahagia, apekejadah? Aku xnk menyeksa anak orang. Biar la kalo break ni pun. Biar la aku jz sayang dia je dgn takde apa2 hubungan. Biar la aku jaga diri sdiri dulu sblm jaga org len. Btul ape mak aku ckp, jaga diri sdiri dlu, baru pikir nk jaga hati org laen.

aku pun manusia biasa yg bila menangis bila hati terluka

Aku skang dah guna laptop laen. Laptop yg lama tu dah kondem. Aahhaha... Aku plan nk repair balik memandangkan akak aku nk guna smula... Laptop yg aku guna ni? Ni hah --->


ASUS A42J - INTEL CORE i3 PROCESSOR - ATI MOBILITY RADEON 512 MB GRAPHIC CARDS - 3GB DDR - RM1960

Puas hati guna yg ni yokk! Berbaloi aku beli. Game yg xleh maen pun bleh maen. lalala... Aku guna laptop ni utk maen game dulu. Masuk blaja 9ti baru la digunakan utk blaja. Hehehhe... ye la. siyes... Ni antara  game yg aku ada - 

game terbaek. hehehe...

Game meremang bulu roma. Siyes yokk!!!

 Game utk betul2 lelaki punya game. Perghhh... Best yokk!!!

Pengaruh member baek time skolah dulu. Aku terminat plak game ni...

Ahahaha... lupekan je la... Janji aku sedang menggunakan laptop ni skang.

Waaaa!!! Aku dah jadi pakcik lagi la. Ahahaha... Afnan dpt adik lagi. Auliya Zahara. Aku xtengok lagi cmana rupa beliau. Ikut rupa mama dia or ayah dia. Huhuhu... Aku tunggu je abg aku bawak ke kedai. Huhuhhu...

p/s: ANDAINYA AKU TIADA, USAHLAH DITANGISKAN KEHILANGAN 
[SALEEM - GERHANA CINTA LUKA]

0 comments:

Post a Comment