Tuesday, November 30, 2010

MAAF??!!! SORRY???!!!

OK ANAK - ANAK, POST KITA PADA HARI INI BERTAJUK:

NTAH...

Assalamualaikum...
 Ari ni aku nk luahkann ape yg aku rasa.
 Aku xtau kenapa aku dah mula rasa benci ngan perkataan MAAF dan SORRY. 
Rimas rasanya...
 Especially kalo benda tu berulang2.
Whether aku maafkan seseorang tu atau tidak, aku tetap benci nk dgr perkataan tu.
Kepada smua org, itu la cara aku.
Kalo xske, out of my way. Itu je.
Even nama aku bermaksud 
-yang mempunyai kesopanan dan kesabaran-
org kata, prestasi perlu diukur, kecerahan jugak perlu diukur
ABIH TU KESABARAN ORG XLEH DIUKUR?

manusia jugak boleh hilang sabar bila dah lebih2. 

Aku rasa lagi rela sakit darah tinggi dari sakit hati cenni...
Sakit hati kalo tido pun xkan hilang
Sakit darah tinggi baek tido je baru hilang
xpun mkn ubat ke.

Aku xbleh lakukan cara bodo yg aku nk wat kalo aku frust bila kt kolej 9ti.
Mau je aku baham sepapan panadol.
Tp tu la, last2 kene penyepak penerajang member baek aku [Alif]
Hasilnye lebam2 gak.
 Cam sblm ni, baru je nk mkn, dia rampas.
Dan berlaku la pergelutan berebut panadol tu.
Dan dia menang n aku kene bebel. Hurmmmm...
Solat cara terbaek, mintak ngan Allah supaya kuatkan kesabaran.
Aku ngaku aku sangat2 ego.
Yes, i'm proud with this.
Ego membuatkan aku rasa betul2 lelaki.
daripada personaliti aku zaman dulu.
Ego wat hati aku puas.


p/s: xde benda nk ckp dah. Sakit hati.

1 comments:

KaZiEmAh92 said...

yeke nk mkn ubat panadol... meh aq bagi ubat darah tinggi aq kat ko... isy2.. ikot perangai sape r tu...

Post a Comment