Saturday, November 13, 2010

THE BEST VS THE HAMPEHHHH...

Ari ni ngan tak disangka2 dua org member baek aku iaitu Aman n Rajes dtg lpak kdai aku. Lama aku x jmpe Aman. Dia stg jmpe td, ktorang bsalam n terus sesi peluk memeluk. Dia pun ckp "Lama xjmpe ko Zoul". hehehe... Dorang lpak kejap je sb Isma ngan Kambing [Sarah] dah booking dorang plak. Alahaiii...ngalahkan artis... huhuu... xpe lah... Ari ni rupenye Rajes dah beli laptop baru...Brand ASUS, harga RM2000 ke atas. Dengan bantuan Aman, dpt gak beliau miliki ape yg beliau impikan sblm ni... Aku? Xbleh! Selagi laptop aku bleh guna, guna je. Dah betul2 kondem baru la beli yg laen... Ahahaha... Nk beli pun guna duit PTPTN, yang dikawal sepenuhnya oleh akak aku. Hehehe... Laptop impian aku? Ni hah...

ALIENWARE... mahal uhhh...

Hehehe... Laptop impian aku? Ni hah...
Mahal uhh... Maunye nk dkat setahun lbih collect duit baru bleh beri yokk! Ahahaha... Jgn arap la nk guna duit PTPTN nk beli benda alah kt atas nih. Pasang angan2 je la aku...

Aitcheh... ari ni aku kt kdai agak sibuk [agak...]. Sampai xdpt msg beliau... Hurmm... Sian la plak. Xpe la... Katenye kul 6 kejutkan beliau la. Ok cyunk...Akanku kejutkan kamu. Jangan kau bimbang cyunk... Lebiu so much... Xpe la, b xdpt kol pun ney bleh study gak kan? Utk kbaikan ney gak. Exam account sok wat leklok. Jangan merapu or keliru.

you & me
we'll never separate
in the name of love
ZOUL & AINISYAHIDA


Ari ni aku agak penin la... Dok memikirkan sumthing yang aku rse aku xleh jawab. Hurmmm... Soalannye berbunyik: NGAPEKAH PEMBELI ROKOK TERLALU MEMILIH N AMIK BERAT PASAL JENIS -JENIS GAMBO KAT KOTAK ROKOK EH?

"eh, dik. Amik yang gambo kaki la..."
                                         "Haa... yang mulut sakit tu.
"Yang gambo baby tu ade x? Amik yang tu la"

Haihhh... dan aitcheh... Lantak dorang la. Yang penting, aku bukan sebahagian dr dorang.

1 comments:

Miss Butterfly said...

bucuk.....bkan zoul&ainisyahida laa...
zulhilmi&aini syahida...hehehh :p

Post a Comment