Friday, November 12, 2010

Waaa... puasnye aku tido ari ni. Bangun2 kul 11 pagi. Ahahaha... Ari ni xtau lagi ape yg akan berlaku. Kehidupan cam bese kot. Aku bangun, n then cam bese la check nset. Hurmmm.... 3 messages received. Satu dari Farid, satu dari Lee n satu lagi Aliff... Farid ajak kuor meronggeng reramai ahad ni... Nk cari mana la bebudak ni... Jez mayb xnk kuar, coz exam beliau pun dah nk dkat.... Arm... ok kot. Otai, dunno. Aman, dah balik Jerantut. Yang tinggal, aku, Farid, aweknye Eyna dan... ermmm... Shahmil... ahahaha... try ajak dia la dulu... nk karaoke la... Ari tu kuar same Adik Shud, Dian [tanpa Aliff di sisi... pasal balik Penang] n Jez, pegi karaoke gak... ntah la... xpuas plak karaoke. Especially bila duo lagu ngan Adik Shud. Sore power uhh... Nk mkn? Ahhhh... kautim duit maa... aku nk smpan duit...Kuikuikui...

Lee pulak tanya aku ada kat mana. Mana lagi kalo x kat kdai. Katenye dia ada kat Dewan Jubli Perak, ada konvokesyen kolej IKIP. Aku ajak la lepak2 kt kdai aku. Ye la member baek, n kamceng. Nk korek2 gak la kan cemana idup lpas bertunang. Ahahaha... Aku nk bertunang? Abis diploma okeh Incik Zoul, calon pun dah ade. Jaga baek2... Skang ni xreply lagi, hurmmmm.... Tunggu je la...

Aliff plak msg aku mintak kol beliau jap. Aku blur jap. So dlm keadaan mamai dan papai, aku try la ko. No answer... 2nd time, no answer... biar le dulu. aku mereply msg2 dak2 ni... Then aku try lagi 3rd time. Baru la terjawab. Huihhh... lekaih no hang habaq.... cek xpaham apa yang hang habaq mula2, yang cek tau hang habaq problem dah setel [mentang2 member org utara, ckp le utara] ahahah... xpe lah, setel problem ok le tu. Tapi aku berfikir kejap, ape probnye??? kot2 ade kaitan ngan aku ke... Aku try la antar msg tanye what's the problem... No reply la plak... Bior le... Asalkan sem dpan jmpe...

Hurmmm... Insyaallah ari ni aku dpt software Adobe Photoshop n Illustrator daripada awek Payid a.k.a Farid. Sbg balasan, aku blanje dorang mkn nasik goreng kdai aku... Ye la bukan snang nk dpt software ni yokk... Nk beli cd belum tentu ori n menjadi... Lagipun aku ade misi nk guna Illustrator ni. Aimi mintak aku wat brochure pasal Raudhatus Sakinah. xpelah, aku nk tolong. Kalo xdpt upah pun xpe. At least pahala tu penting, n skill pun bertambah... hehehe...

Ishhh... Sungguh aku rse xsabar nk abis cuti masuk semester 2. Lambat lagi... 5hb Disember ni... Bleh gak jmpe member2 kat KIPSAS nih. Satu lagi, abah kata kalo cuti 3 minggu ni dpt wat lesen L, aku akan dpt motor sebijik, secondhand... Hehehe...Melonjak aku dgr... So, aku nk try la... Tambahan plak tunjuk ajar dr adik aku n Aliff. Ahahahaha... Maknanya sem 2 ni bleh la aku meronggeng kemana2 je naek motor. Lesen L? Aku naek sorang je... Kalo pegi tempat yg jalannye aku xbrape brani nk bwk, ajak je la best friend aku Aliff pasal dia ada lesen P. Lgpun dia brani sket bwk motor... Ahahaha...

Bercakap pasal beliau, aku jugak xsabar nk tgk beliau masuk sem 2 ni. Ada sebarang perubahan yg blaku x kat beliau physically. Ahaaa... Ekceli spanjang aku sebilik ngan dia, dia selalu shirtless. Perati2 body dia, aku pikir kalo bketul, mesti cun. Tambah plak muka dah hensem... Ahaha.. [Jangan pikir benda laen plakkk... Aku mmg ske mengubah idup org laen kpd yg lebih baek]. So sblm cuti sem 1, aku ada la cabar dia. Kalo dia dpt fitkan @ kasi tegap @ kasi berketul2 dlm masa 3 minggu ni, ade la reward yg aku bagi kt dia. Ekceli aku nk bagi dia kepuasan idup. Kalo dia bjaya, maknanya dia dah sihat dr segi idup. Bak kata benda alah The Sims 3 punya lifetime wish, Perfect Mind, Perfect Body. Takde ape2 makna tersirat yg laen... Ahahaha... Lagipun kalo dia bjaya sahut, bleh la aku jadikan dia model, utk aku jadi cenggitu gak. Sapa xnk wei body fit... Ahahaha...

My best friend in KIPSAS

Well, skang ni dah kul 3.20 ptg. Panjangnye aku merapu. Aku fullstop kt cni dulu. Malam karang aku sambung lagi ngan idea2 yang lbih menarik. Daa...


0 comments:

Post a Comment