Friday, November 12, 2010

Aku start nihh...

Tepat jam 2.25 pagi, bertarikh 13 November 2010... TADAAAA... Siap jugak blog pertama aku... Aitcheh... Dengan berbekalkan laptop yang agak so-so, line internet yang super mekngom, pass jugak. Seb baek aku tak nangeh golek2 atas lantai [habat le weiii...]

Ekceli aku pun ada satu lagi blog tau. Blog berbentuk dakwah, yang aku harap dapat jadi info kat korang2 yang melawat blog aku tu. websitenya ialah jalanyanglurus89.blogspot.com ... lawat tau. Kalo ada apa2 yang korang nk komen ke, atau ade kesilapan dlm posting aku, tegur2 la sebagai memperbaiki usaha untuk berdakwah. Ahahaha...

So untuk kali ni [blog ni la] aku saja nk suka suki menulis ape yg aku nk, even aku pun tak tau ape tujuan aku wat blog ni. Tengok memember laen ade blog, kadang - kadang seronok gak. Gatal tangan nk wat satu. Ekceli ni bukan blog pertama aku... Banyak dah aku wat cuma banyak la yang lupa password. Aku pun jadi maleh nk recover balik. Ahahaha... Blog kali ni yang aku wat ni aku harap berterusan la sampai aku dapat kumpul banyak followers yang bleh dijadikan sahabat di alam maya ini [aitcheh... skemanye ayat.] So sesapa yang suka suki nk follow ke apa silakan je. Jom la jadi member reramai, eratkan ukhuwah.Mana la tau suatu ari nanti kita bleh gathering sesama. Kawan dalam internet tak bererti tak bleh jumpa yer dok? Ahahaha...

Ahah! Stakat ni dulu la aku membebel. Ciao!!!

0 comments:

Post a Comment